حرکت کاروان‌های زائران پیاده به سمت مشهد آغاز شد | ثبت‌نام زائران برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ از ۶۴ شهرستان کشور آماده‌سازی ۳۶۰ ایستگاه صلواتی بین راهی در دهه آخر صفر | ۲۴۰ کاروان زائر پیاده در نوبت ثبت نام برای اسکان قدرت نمایی یک اندیشه متعالی جا پای قدم‌های جابر | روایتی از عشق و دلدادگی زائران اربعین حسینی در مسیر کاظمین به کربلا روایتی از آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۱۴۰۳ در  مشهد| خیابانی به سوی نور رشد ۹۲ درصدی تعداد زائران اربعین طی ۹ سال اخیر | امسال، کربلا از بیش‌از ۲۱ میلیون نفر میزبانی کرد قدردانی تولیت آستان قدس رضوی از اعتاب مقدسه عراق در میزبانی از زائران اربعین حرم امام‌رضا(ع) در شب اربعین ۱۴۰۳ میزبان عزاداران دلسوخته حسینی بود اعمال روز اربعین + صوت و متن کامل زیارت اربعین تردد ۱۵۲ هزار نفر در شبانه‌روز گذشته از مرز مهران (۴ شهریور ۱۴۰۳) جاماندگان اربعین، زائر امام مهربانی‌ها شدند (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم زائر ایرانی در کربلا به خبرنگار رسانه آمریکایی چه گفت؟ پیش‌بینی ورود ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه آخر صفر برگزاری ۳۲ ویژه‌برنامه در دهه پایانی صفر در آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس آماده‌باش ۱۴ پایگاه اورژانس حرم امام‌رضا(ع) در روز اربعین حسینی (۴ شهریور ۱۴۰۳) امنیت اربعین را مدیون خون شهداییم مراسم «اربعین با شهدا» در گلزار شهدای بهشت‌رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین ۱۴۰۳ در تهران، در کدام خیابان برگزار می‌شود؟ + ساعت و تاریخ مشایه‌ای به سوی عرفان اینفوگرافی | برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در هفته جاری (۳ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حرکت کاروان‌های زائران پیاده به سمت مشهد آغاز شد | ثبت‌نام زائران برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ از ۶۴ شهرستان کشور

  • کد خبر: ۲۴۷۳۷۵
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
حرکت کاروان‌های زائران پیاده به سمت مشهد آغاز شد | ثبت‌نام زائران برای پیاده‌روی دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ از ۶۴ شهرستان کشور
سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) از حرکت حدود ۱۰ هزار زائر پیاده از استان‌های دوردست به سمت مشهد مقدس خبر داد.

حسین رضایی در گفتگو با شهرآرانیوز با اشاره به آغاز حرکت زائران پیاده از استان‌های دوردست به سمت مشهد مقدس گفت: کاروان‌های پیاده دوردست مانند کاروان‌های استان‌های نهبندان، گلستان، مازندران و گیلان و شهرستان مراغه حرکت خود را به صورت پیاده به سمت مشهد آغاز کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تقریباً ۱۰ هزار زائر پیاده در استان‌های دوردست داریم که به سمت مشهد حرکت خود را آغاز کرده‌اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌رضا(ع) خاطرنشان کرد: از ۶۴ شهرستان کشور برای حضور در پیاده‌روی دهه پایانی ماه صفر ثبت‌نام کرده‌اند که حرکت خود را در هفته پیش‌رو به سمت مشهد آغاز خواهند کرد تا پیش از شهادت امام‌رضا(ع) به مشهد برسند.

رضایی ضمن توصیه به زائران پیاده اظهار کرد: زائران پیاده حتماً خود را بیمه کنند. انتخاب بیمه را نیز در اختیار کاروان‌ها قرار دادیم تا با هر شرکتی که می‌خواهند قرارداد ببندند. هزینه بیمه نیز برای زائران حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است و زائران از مبدأ تا ۳ روز پس از بازگشت بیمه خواهد شد.

وی گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه در مرز خراسان‌رضوی با خراسان‌جنوبی توسط مردم ایجاد شده که به زائران سواره و پیاده خدمات‌رسانی می‌کند. ایستگاه‌های صلواتی در مسیر‌های خراسان شمالی و جنوبی فعال شده‌اند. ایستگاه‌های خراسان‌رضوی نیز از روز چهارشنبه، ۷ شهریور، فعال خواهند شد.

رضایی افزود: حدود ۶۵ مبلّغ که کار خدمت‌رسانی در حوزه فرهنگی انجام می‌دهند، به ایستگاه‌های صلواتی و محل‌های اسکان اعزام شده‌اند. به کاروان‌ها توصیه کرده‌ایم که حتماً یک روحانی به همراه خود داشته باشند؛ در غیر این صورت برای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در مسیر از یک فرد آگاه یا مداح در کاروان خود بهره ببرند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) عنوان کرد: همچنین ایستگاه‌های شب‌خواب را در مسیر‌ها تا ۹۶ هزار نفرشب‌ افزایش داده‌ایم تا زائران در مسیر‌های منتهی به مشهد مشکلی بابت اقامت شبانه نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->